דף הבית   |   אודות   |   קישורים מומלצים   |   צור קשר   |     |   
 

קורס נהגי משנה - נווטים  |  קורס מרשלים - תוכנית הקורס  |  תקנון מרוצי הראלי  |  קורס ששת השלבים לנהיגת מרוצים  |  
לקבלת מידע אודות כנסים ומועדי מרוצים הקלידו את כתובת הדוא”ל שלכם :
 
 
 
 האתר בבנייה,
בקרוב יועלו חדשות...

 
 האתר בבנייה,
בקרוב יועלו חדשות... 

  ראלי יפן

חזרה לעמוד הקודם  
   
ראלי ארץ השמש העולה – ראלי יפן


נהג הקבוצה של סיטרואן סבסטיאן אוגייר בניצחון שני באליפות העולם בראלי אירוע שמעולם לא היה  בו קודם

הצרפתי השתלט על הראלי ביום האחרון, וחטף את ההובלה מהמוביל פיטר סולברג שהוביל במשך רוב שישי ושבת אף סובל משפעת. למרות הניצחון הודה Ogier שהוא לא מעריץ גדול של הטבע הרך של כבישים הוקקאידו.
"זה לא היה כמו בניו זילנד," אמר Ogier. "ביום האירוע, כי הגעתי לשם וזה היה תענוג אמיתי בשבילי ללמוד לנהוג באותם כבישים לדחוף חזק יותר. כאן ביפן, לא אהבתי את פני השטח והכביש כל כך, זה היה קשה יותר: ביום הראשון יכולתי לחשוב רק על הפודיום, בעבור זה אני נוהג. "
כאשר Ogier מצא את הקצב שלו על הכבישים, הוא היה מסוגל להאיץ ולדחוף קדימה. כאשר הוא הבין שהניצחון אפשרי וכי יש אפשרות שיאסוף את הניצחון השני שלו העונה דבר שחייב ביצוע  בכדי לעבור את היום האחרון.
"אולי אני מופתע", אמר. "אבל אני שמח להיות מופתע. כשהגעתי, אמרתי שזה לא היה סוג של כביש שאני מעדיף ואני מצפה לסוף שבוע קשה. אבל אנחנו לומדים די מהר, בסוף, זה סוף שבוע טוב מאוד.
בשבילי לקבל את ניצחון ראשון בקבוצה הרשמית זאת הרגשה מאוד מיוחדת. אבל כאשר אתה בקרב עם פיטר, זה לא קל. בבוקר האחרון, היינו צריכים לקחת סיכונים גדולים. ידעתי שזה יהיה טיפשי לפרוש ולא לקחת שום נקודות עבור הקבוצה או בשבילי, אבל אתה חייב לדחוף כאשר אתה נגד פיטר ומיקו הירבונן. "

ראלי ארץ
השמש העולה – ראלי יפן יוצא לדרך בין התאריכים 10-12 לספטמבר.
מאז ביצוע הבכורה במרוצי הראלי העולמיים (WRC) בשנת 2004, ראלי יפן הפך מהר מאד לראלי פופולרי , ואחד ממרוצי הראלי אשר מושך מספר עצום של אוהדים מסורים של המדינה המארחת.
יפן וראלי זו התחברות טבעית, עם יצרניות יפאניות כמו טויוטה, מיצובישי, סוזוקי, מאזדה, ניסאן, ואולי בעיקר, סובארו כולם הצלחה בספורט.
הראלי מבוססת על האי הוקאידו, האי הצפוני ביותר של יפן, בין השנים 2004-2007 הראלי עבר באזורים המפותלים, הצרים בדרכי עפר באזור Tokachi, קרוב לעיר Obihiro.
מאז שנת 2008, האירוע עבר למקומו החדש בעיר סאפורו, העיר הראשית של הוקקאידו, ולמבחר של שלבי עפר באזורים הכפריים והיערות שמסביב. זה גם  אחד הסופר ספיישל המרהיבים ביותר של השנה; אשר רץ בתוך ומחוץ לכיפה אצטדיון סאפפורו העתידני.
ראלי יפן חוזר ללוח השנה של ה-WRCאחרי פגרה של שנה בשנת 2009 וזאת על פי החלטת סבב האירועים של ה- FIA האירוע הסיבוב.

 
 
 העמוד בבנייה, תכנים יעלו בקרוב...
לייבסיטי - בניית אתרים