יום שישי הצוות הקבוע של מועדון מרוצי ישראל יורד להקמת מסלול הראלי שמתוכנן באזור הישוב תדהר, הפעם תכנן המועדון מסלול ראלי של שני קטעים ובכול קטע 15 ק"מ שעל המתחרה לעבור פעמיים, המסלול אד טכני ומחייב סימונים רבים לאורך תוואי הדרך בכדי להרחיק את המשתתפים מערוצי נחל צמודים לדרך, הקמת המסלול נמשכה לתוך הלילה עד לסיומה.

עם שחר יצא צוות המקימים לבדוק את המסלול, עד להגעת ראשון המשתתפים המסלול נבדק לכול אורכו ובשעה 08:00 יום שבת מתייצבים המשתתפים מצד אחד, הבקרים המרשלים והסדרנים מצד שני.

בשעה 08:30 תדריך נהגים בזמן זה יוצאים המרשלים הבקרים והסדרנים מי לעמדות המרשלים והבקרה ומי לסגירת המסלול, בשעה 09:00 מתכנסים המשתתפים ל-NOTE1 בשעה 10:30 ל-NOTE2 ובשעה 12:00 מוזנק הרכב הראשון.

ראלי תדהר עבר תהפוכות רבות בין התהפוכות היה שינוי זמנים דבר שהקל רבות על המשתתפים, כול הפעילות נעשתה ביום אחד ולא נפרשה על פני יומיים, בפעם הראשונה לאחר שנים רבות שולב שוב ה-REGRUPING (עימוד מחדש) בראלי כלומר לאחר שהמשתתפים סיימו את שתי ההקפות של הקטע הראשון כאשר בין כול קטע יש 8 דק' המתנה ובהמשך עיבוד התוצאות יצאה רשימת הזנקה מחודשת על פי תוצאות הזמנים של המשתתפים.

לאחר המתנה של 30 דק' מסיום הקטע הראשון ועד להפיכת המסלול, חישוב התוצאות, מעבר רכב "אפס" יצאו המשתתפים לשתי הקפות נוספות בהתאם לזמנים שנקבעו ובשעה 15:30 התקיים טקס סיום שלאחריו התפזרו המשתתפים.

לראלי נרשמו 14 משתתפים אך בגלל בעיות טכניות 3 משתתפים לא יצאו לדרך איציק בריל עם בעיית מזרקים, 2 באגים של האחים אייל ואלעד לביא נתקלו בבעיות מכאניות ונאלצו לפרוש טרם עלייתם על המסלול.

על המסלול השתתפו

-         בקבוצת רכבי השטח (T) שי (נהג) וג'ני (נווט) שמעוני, ניצן (נווט) ואורית (נהגת) שקל.

-         בקבוצת נהגי הראלי (N) יובל מלמד (נהג) ומיקי יוחאי (נווט), גבע סרוגו (נהג) ואלכסי וייסנבלום(נווט) , אילן אהרון (נהג) דובי מילר (נווט), פליי נתן (נהג) ריבקו אלכסנדר (נווט) , אלבג אלי (נהג) רביב עינב (נווט), לייט צבי (נהג), כהן אורי (נווט), האחים רון (נהג) ועודד (נווט) דר, גמליאל אמיר (נהג) ואדרי ענבל (נווט).

-      בקבוצת נהגי 1600סמ"ק (S) טום בריל (נהג) חזי בצלאל (נווט).

כבר במקצה הראשון ניראה היה שהמסלול הטכני שהיה דרך עפר כבושה נותן את אותותיו בזמני המשתתפים, מתגובות הנווטים ניראה היה שהם עובדים קשה מאד מצד אחד העיקולים הרבים הכתיבו את הערות הקצב (pace-note) לנהג ומצד שני הנהגים שרצו ללחוץ חזק על הגז כמו בתוך ישורת ארוכה ומשעממת, קיבלו נהיגה טכנית עם הרבה החלקות מה שגרם לצופים הרבים שהיו על המסלול הנאה אמיתית.

לאחר שני המקצים הראשונים ניראה בברור מי בין המובילים שהם: יובל מלמד, גבי סרוגו, שי שמעוני. בקטע התחרותי הבא השתנו פני הדברים, יובל מלמד פרש בתוך קטע 3, גבי סרוגו ואלי אלבג בתוך קטע 4.

בסיום בדרוג הכללי זכה במקום הראשון שי וג'ני שמעוני במקום השני אילן אהרון ודובי מילר במקום השלישי בריל טום וחזי יחזקאל.

אילן אהרון ודובי מילר יחד עם לייט צבי וכן אורי קיבלו קנס של 5 שנ' על מילוי דלק עם מיכל פלסטי, טום בריל וחזי בצלאל קיבלו קנס של 10 שנ' על ישור קטע S

טבלת דירוג כללי

 

נהג

נהג משנה

מס'

קט'
רכבים

רכב

קט'
נהגים

מקצה 1

מקצה 2

מקצה 3

מקצה 4

קנסות

סה"כ

שי

שמעוני

ג'ני

שמעוני

51

T

מיצובישי

Am

12:32.17

12:30.79

12:17.94

12:14.52

 

00:49:35.42

אילן

אהרון

מילר

דובי

37

N

סובארו

Am

13:19.40

12:29.28

12:22.17

12:33.49

00:05.00

00:50:49.34

בריל

טום

חזי

יחזקאל

62

S

מיצובישי

Am

13:25.58

13:16.19

12:41.17

12:30.08

00:10.00

00:52:03.02

רון

דר

עודד

דר

38

N

סובארו

Am

13:09.57

13:01.61

13:05.02

12:47.97

 

00:52:04.17

פליי

נתן

ריבלקו

אלכסנדר

19

N

סובארו

Am

13:32.40

12:59.08

13:03.47

12:57.64

 

00:52:32.59

לייט

צבי

כהן

אורי

36

N

סובארו

Am

13:16.26

12:59.23

13:21.84

14:02.37

00:05.00

00:53:44.70

גמליאל

אמיר

ענבל

אדרי

5

N

סובארו

Am

13:53.47

13:50.99

13:56.31

12:27.23

 

00:54:08.00

ניצן

שקל

אורית

שקל

63

T

מיצובישי

Nov

16:47.74

15:57.10

15:55.31

15:43.85

 

01:04:24.00

גבי

סרוגו

אלכסי

ויסנבלום

16

N

סובארו

Am

12:16.85

12:16.81

12:24.37

 

 

00:36:58.03

אלי

אלבג

רביב

עינב

21

N

סובארו

Am

12:38.46

12:27.27

12:53.95

 

 

00:37:59.68

מלמד

יובל

מיקי

יוחאי

14

N

סובארו

Am

12:06.67

11:55.68

 

 

 

00:24:02.35

 

במהלך האירוע תורגלו קבוצת מרשלים חדשים שהתווספו לעמותת השופטים והמרשלים, תגובות מצוינות נרשמו מצד המרשלים על התנהלות האירוע והרוח החיובית ששררה בו.

נחמד היה לראות בקרב הצופים את ג'וני ווסטברג שהחליט לקפוץ ולראות את הדברים מקרוב, את אמציה גזית, אנשי קק"ל שקפצו לעמדות הזינוק והסיום ובכלל לראות את המשפחות והחברים מגיעים לעודד ולחגוג עם המשתתפים.

תודה לאסף שדמה, לרמי לימון לג'י בן ארי, אסף טננבאום, אסף לסלי, לאייל קרליץ למרים ארץ תודה למרשלים ולבקרים על תרומתם להצלחת האירוע, תודה לחברת אמבולנט, לחברת פוינט, לחברת יהודה טל תקשורת, ולכול מי שנתן ועזר להצלחת האירוע.

 

למרות כול הפרסומים ושפיכת הרפש עלינו במהלך השבועות האחרונים בפורומים שונים מועדון מרוצי ישראל מודיע בזאת שאין ולא היה בכוונתו לפגוע באירוע זה או האחר כפי שהתפרסם, מועדון מרוצי ישראל שם לעצמו כמטרה לקדם את הספורט המוטורי, לא לפסול איש או עמותה או כול גוף כלכלי העוסק בענף, המועדון יתמוך ויעזור ככול שניתן לקדם את הפעילות בצורה הוגנת וחברית, לכול עמותה או גוף שיקום.

המועדון משתתף בקריאתו של דובי מילר לצאת לאירועים מכובדים עם מספר רב של משתתפים, כבר בשלב זה לפני אישור התקנות והקמת ההתאחדות אנחנו לא רואים בגודל (השרשור) או באורך (המסלול) את היעד, אבל! כן מתחברים לקוטר (מעגל כמות המשתתפים)  באירועים זאת חשיבות עליונה לספורט המוטורי והתחרותיות בין המשתתפים והן להרחבת העניין הציבורי בספורט זה, זו היא מטרתנו ואנו נשקוד על יישומה. לכן משכנו את ידנו מכתיבה מכול הפורומים מהסיבה שהתכתשות בהם אינה מועילה לאיש ובוודאי לא לספורט המוטורי. כול מי שרוצה ללכת בדרכינו מוזמן!

 

תודה לכולם

ברוך שליט


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב